50%
تخفیف

کتاب زبان اسپانیایی ائولا Aula internacional 5 Nueva edición Livre de lélève

قیمت اصلی 320,000 تومان بود.قیمت فعلی 160,000 تومان است.
50%
  • گارانتی اصالت کالا
  • آماده ارسال از انبار

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین بهترین قیمت

ضمانت برگشت

تحویل اکسپرس

توضیحات

خرید کتاب زبان اسپانیایی ائولا Aula internacional 5 Nueva edición Livre de lélève به همراه سی دی اموزشی از انتشارات زبان آفرین

کتاب Aula Internacional 5 از معتبرترین منابع آمادگی آزمون dele در سطح B2.2 زبان اسپانیایی تالیف شده است. خریدکتاب Aula Internacional 5 برای کسب نمره بالا در آزمون اسپانیایی موثر خواهد بود. این کتاب در واقع توسط بیش از ۵۰۰ میلیون زبان آموز اسپانیایی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. این آمار و همچنین تدریس مجموعه کتاب های Aula Internacional در مراکز سروانتس در سراسر دنیا، حاکی از اعتبار بالا و محبوبیت فراوان این مجموعه کتاب زبان اسپانیایی است. سخت ترین دستور زبان ها و نکات زبان اسپانیایی با به روزترین متدهای آموزشی و موثرترین شیوه در کتاب Aula Internacional 5 تدریس شده است.

فعالیت های گوناگون که متدهای مختلف را برای افراد با شیوه های مختلف یادگیری، به کار برده است، باعث تثبیت زبان اسپانیایی در ذهن زبان آموز می شود. کتاب Aula Internacional 5 یک کتاب عملی است و فایل های صوتیکتاب اصلی، زبان آموز را در درک هر چه بهتر و بیشتر مکالمات و لهجه اسپانیایی تقویت می کند. اگر در سطح متوسط و یا پیشرفته قرار دارید به راحتی میتوانید از دانش این کتاب استفاده کنید و سطح زبان اسپانیایی خود را در مهارت های چهارگانه بالا ببرید. علاوه بر این کتاب یک همراه مطمئن و قابل اعتماد برای داوطلبان آزمون dele اسپانیایی است. زبان آموزان اسپانیایی در صورتی که تمایل به کسب مدرک زبان اسپانیایی را دارند، مدرک زبان اسپانیایی برای دریافت پذیرش دانشگاه های اسپانیا مدرکی ضروری است.

 

نقد و بررسی‌ها

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب زبان اسپانیایی ائولا Aula internacional 5 Nueva edición Livre de lélève”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *