50%
تخفیف

کتاب زبان دانمارکی Midtvejs til dansk-trin for trin

قیمت اصلی 350,000 تومان بود.قیمت فعلی 175,000 تومان است.
50%
  • گارانتی اصالت کالا
  • آماده ارسال از انبار
  • دسته:
  • برند: ناشناخته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین بهترین قیمت

ضمانت برگشت

تحویل اکسپرس

توضیحات

خرید کتاب زبان دانمارکی Midtvejs til dansk-trin for trin از انتشارات زبان آفرین

از نظر موضوعی، این کتاب بر رویارویی با فرهنگ دانمارکی و هنجارهای نانوشته ای که در زندگی روزمره بیان می شود و همچنین فرهنگ دانشگاه و انجمن دانمارکی تمرکز دارد. همچنین تمرکز بر دانش بازار کار دانمارک و جستجوی کار و فرهنگ محل کار وجود دارد. این کتاب همچنین حاوی بخشی در مورد «حرف‌های کوچک» به‌عنوان کمکی برای مکالمه غیررسمی در زندگی روزمره است که اغلب می‌تواند یک چالش باشد – همچنین برای افرادی که در غیر این صورت زبان نسبتاً خوبی دارند.

از نظر زبانی، این کتاب توسعه‌ای از «Videre mod dansk» است، و زبان گام به گام گسترش یافته، ظریف‌تر و بیشتر توسعه می‌یابد. این کتاب با تمام مهارت ها کار می کند: خواندن، شنیدن، نوشتن و تلفظ. علاوه بر این، کار به صراحت با دستور زبان به عنوان پشتیبانی برای توسعه زبان صحیح انجام می شود.

کتابMidtvejs til dansk-trin for trin برای آموزش مبتدی. گروه هدف اولیه: ماژول DU3 1 یا دوره پایه معادل آن.
در اینجا در کتاب، همه چیز در یک کتاب جمع آوری شده است: متون، دیالوگ ها، گرامر، تلفظ، تمرین های شنیداری و تمرین های زبان. این کتاب از زبان روزمره طبیعی و کاربردی در موضوعاتی مانند: ارائه، خانواده، روزمره و آخر هفته، غذا و خرید، سلامت و سبک زندگی، مسکن و منطقه محلی، آموزش و کار استفاده می کند.
داربست‌ها و مدل‌های فراوان کتاب و همچنین فایل‌های صوتی مرتبط و کلید مناسب، پشتیبانی خوبی برای کار مستقل با مطالب فراهم می‌کند.

 

 

نقد و بررسی‌ها

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب زبان دانمارکی Midtvejs til dansk-trin for trin”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *